jueves, marzo 09, 2006

A dieta

Hai dúas cousas sen as que non podo vivir: unha é o chocolate e outra a coca-cola. Pero dende o luns estou aprendendo a seguir adiante sen elas (aínda que poderei permitirme o luxo de cando en vez). Iso sí, o de buscar imaxes en google foi unha auténtica tortura. Aínda así, alégrame saber que estou comendo sano, sano. A ver se consigo un cuíño xeitoso e o famoso ventre plano de aquí a dous meses. Aínda que supoño que acabarei sen tetas e sen cara porque un sempre adelgaza onde menos lle fai falta. A ver...
Peso actual: 54,6 kg

11 comentarios:

acedre dijo...

Non me parece que che faga falta adelgazar pero ti saberas que eres maiorcinha. Un consello como un pouquinho de chocolate, non o deixes de todo.
Un saudo.

*Sara dijo...

Recordáchesme a Bridget Jones, :D
Facíame máis falta a min que a ti, pero en fin...

Anónimo dijo...

Pero María ...
Se ti estás 10!( asevérao carlos toural) Non sufrirás unha alucinación desas que provoca cambios de personalidade. Non pensarás que agora es Loli de Alcorcón? En serio. Non deixes o chocolate nin a coca-cola, o que non quere dicir que lle des uso á cinta esa da TV. Biquiños

Anónimo dijo...

Eu penso que mellor sería que bailaras un pouco máis no Metro este venres...

Mariah dijo...

Pero nena si estas estupenda!!
yo tampoco podria vivir sin coca cola :p
Weno wapa un besote

Anónimo dijo...

jajajja!!perdona la cacajada mariquiña, pero es que mira como estoy yo (y te tengo oído decir que yo soy un espicho). pues ando por los 52 kilos!!!jajaj!!Por si te ayuda en algo saberlo!XD

Unknown dijo...

Pois se a tí te fai falla adelgazar...que nos quedará ás demais!!! ;P

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
María M dijo...

Non é que me faga moita falta pero xa sabedes que hai zonas nas que se che acumula todo e eu por exemplo sempre ando ensinando o ombligo porque as camisetas non me paran aí e escurrense p'arriba e sáenme al lorziñas por riba do pantalón, jejeje. A verdade é que teño un metabolismo bastante agradecido porque eu o chocolate... hasta por vena.

O importante é sentirse a gusto con un mesmo sempre que non se poña en perigo a saúde.

Gracias polos piropiños!!

A Bea: sí que eres un espichiño, pesarache o óso porque senón non mo explico!! XD

A Meriprié: pichu!! onte andei durante unha hora a 6,2 km/h e sudei como unha porquiña!

Por certo... xa fai tempo que adoptei un cochiño, podédelo ver todos abaixo de todo e tamén darlle de comer unha mazá. E se lle pinchas algunhas veces empórcase todiño e encántalle.

Bicos!!! XD

Anónimo dijo...

ola:
sen coñecerte permiteme facer un humilde comentario dende un punto de vista masculino: Nas mulleres as curvas, e a carne son sensuais. Os osos non.
Coido que non é necesario renunciar a placeres cotidianos por encaixar nun canon de beleza artificial.

Un saúdo e perdoa pola intromisión, que eu chegue aquí de casualidade

Marla Singer dijo...

Ayyyy!! E eu co estómago pechado, anemia e sen ganas de nada, é inxusto!!! Necesito engordar xa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!