martes, octubre 17, 2006

Aínda queda moita acción e moito que cortar

(...) No obstante, lo más importante de esta producción es el altruismo y las ganas de realizar proyectos nuevos de los miembros del equipo técnico y artístico, compuesto por unas cuarenta personas, la gran mayoría del concello de Vedra. "Estamos todos muy ilusionados con esto y creo que va a quedar una cosa bonita", asevera Rendo. "Es una historia accesible a todo el mundo, ya que queremos que la gente entienda lo que se quiere decir en este corto", añade. Ler máis

Tierras de Santiago dedica á nosa curta unha páxina par na sección 'Culturas'. A rigurosidade non é o punto forte da reportaxe, hai algúns erros, pero serve para facerse unha lixeira idea do que foi e está sendo esta aventura. Esta fin de semana de rodaxe foi incrible, paseino tan ben... Prometo contar todo en canto teña tempo e descanse un pouco porque isto acabou con nós... De todos os xeitos, teño que dicir que me da pena que rematase a grabación polo que respecta ás despedidas. Menos mal que xa temos data para o 'pase privado', uhhh!!, en decembro, e seguro que nos reunimos antes para ver fotiños das mil e unha cámaras que inmortalizaron o 'making of'. Estou moi feliz.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Esa felicidade é contaxiosa; creo que o mellor foi o bó rollo que se creou entre xente tan distinta e en moitos casos recén coñecida. Por certo, qué forma de chupar cámara...PROTA!!. Bicos

*Sara dijo...

Creo que Xandrevia ten razón no de que esa felicidade se contaxia. Mira que eu perdín unha finde de rodaxe e, aínda así, estou moi orgullosa de todo o mundo e tamén feliz de ter unha data para volver a reunirnos todos, jeje.
En experiencias coma esta vale a pena invertir tempo e ilusión. Xa temos algo máis para contarlle aos netiños... ;)

Anónimo dijo...

estou seguro que non vas poder demostrar a teu rigor como xornalista, por que o mundo da escea estate esperando cos brazos abertos...se non é así, eles o perden